Rabu, 4 September 2013

SERI DEWI MALAM DAN INFO







:: SENARAI RINGKAS PRODUK-PRODUK SERI DEWI MALAM DAN MODEN TRADISIONAL :::



1) SDM JAMU DEWI SUCI – RM65 (12 KAPSUL) -JDS

:- merapatkan/mengetatkan faraj

:- mengembalikan dalaman faraj yang berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama)

:- meningkatkan kemutan

:- menyerap dan mengeluarkan kotoran/keputihan/darah beku

:- mengecutkan rahim dan batu meroyan



Cara guna: 2 kapsul insert dalam miss v, 4 kapsul makan (hari yang sama), 2 kapsul untuk malam seterusnya sebagai amalan. Peringatan mesti dikorek keluar rempah bersama alien2/kotoran/bauan/lendiran/ yang terkumpul setelah 72 jam insert



2) SDM JAMU DEWI DARA – RM48 (50 KAPSUL) - JDD

:- memberikan tenaga,

:- merawat masalah keputihan,

:- memecahkan angin dalam badan dan terkentut2,

:- memanaskan urat2 yg sejuk n ngilu,

:- merawat sengugut,

:- mengecutkan dan mencuci rahim,

:- melancarkan peredaran darah,

:- membuang toksik dalam badan dgn memudahkan buang air besar,

:- membantu wanita berahi.

:- insyaallah dapat merawat cyst atau fibroid

:- Diperbuat dan diadun dgn 23 jenis herba



Cara guna : 2 kapsul setiap hari selepas makan.Botol berikutnya 1 kaspul setiap hari selepas makan.





3) SDM MASKER INTIM – RM30 (8gm) – MI

:- merawat masalah kegatalan di bahagian intim

:- menegangkan dan merapatkan bibir faraj yg menggeleber

:- menggebukan pipi vagina

:- memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir

:- mengembalikan warna asal miss v..pinkish



Cara guna: Tuang serbuk ke tapak tangan kemudian sapu pada permukaan miss v. Boleh juga digunakan sebagai scrub.





4) MT SUSUKAN QALBU – RM40 (5BIJI) – SQ 

:~teksture ye yang lembut.

:~tidak perlu dikorek keluar.

:~disebabkan teksture yg lembut mudah hancur,tp istimewanya boleh dibentuk kembali dan boleh digunakan.

:~mudah meresap dan menarik keputihan.

:~tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam dimasuk.

:~akan terasa kering tp miss V akan terasa grip sangat...



Cara Guna: Insertkan sebiji kedalam Cik V, Tahan selama 3-4hari x perlu keluarkan.



Fungsi

:~ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan, 

:~ merapatkan Cik V dan anda kembali dara.

Tidak boleh dimakan.



:~ Antara ramuan dan adunan utama:

manjakani, 

minyak zaitun, 

aloe vera dan lain-lain bahan.





5) SDM ROSE MEDICATED FEMININE WASH – RM48 (100ML) – FW ROSE

:- Merawat keputihan

:- Membunuh kuman dan fungus

:- Mencegah bau vagina

:- Menyamankan vagina

:- Berfungsi sebagai anti bakteria

:- Menghilangkan kegatalan

:- Buleh digunakan ketika haid & ketika mengandung.





6) SDM ARABIC SPICE MEDICATED FEMININE WASH – RM48 100ML) – FW ARABIC



:- Merawat keputihan

:- Membunuh kuman dan fungus

:- Mencegah bau vagina

:- Menyamankan vagina

:- Berfungsi sebagai anti bakteria

:- Menghilangkan kegatalan

:- Buleh digunakan ketika haid & ketika mengandung.





7) COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE RM100 (12 SACHET) – CHW

:- Selain untuk kecantikkan kulit ia juga berfungsi untuk

:- mengetatkan dalaman,

:- menguatkan cengkaman otot vagina

:- mencegah keputihan

:- mengencangkan payudara

:- menaikkan punggung

:- menyihatkan kuku dan rambut

:- menguatkan otot sendi

:- melewatkan penuaan

:- menghilangkan lingkaran gelap di bawah mata

:- menutup liang pori terbuka



Cara pengambilan: 1 sachet setiap malam selepas makan. Tidak perlu diambil semasa haid.





8) BERINA C PLUS – RM38 (15SACHET) – BCP

:- Prebiotik

:- Tenaga Aktif

:- Minda Sihat Cergas

:- Kuat Daya Ingatan

:- Sel Darah Sihat

:- Immunisasi Badan

:- Nutrisi Semulajadi

:- Elok jika alami sembelit



~ Rasa Perisa Blueberry



~ Cadangan pengambilan Berina C Plus adalah seperti berikut:-

1. Utk bayi..hujung sudu saja

2. Utk umur 1 tahun ke atas..1 sudu teh

3. Utk umur 3 tahun ke atas 1 sachet 4. Utk peringkat Remaja dan dewasa 2 sachet sehari





9) MR ZACK POWER BRO – RM69 (6 KAPSUL) – MZPB

:- Memberi tenaga dan membantu mereka yang mengalami masalah

zakar yang sukar tegang dan kurang mantap

:- Membantu merangsang dan meningkatkan tahap

kesihatan keseluruhan sistem badan.

:- Melegakan kesakitan pinggang serta baik untuk ginjal, jantung dan hati.

:- Juga membantu menguatkan tulang dan tisu badan.

:- Meningkatkan pengeluaran hormon lelaki dan

membantu meningkatkan tahap kesuburan.



Cara pengambilan:

1- normal - 1 biji selepas makan

2-sukar naik - 2 biji selepas makan



10) MT SABUN LULUR KASIH –RM36 (100GM) – SLK

:- membuang cell kulit mati,

:- melembutkan kulit seluruh badan ,

:- membantu peredaran darah,

:- membantu untuk menghapuskan gatal,

:- bekas-bekas kudis,

:- panau,

:- parut serta jerawat badan dan anti radang







11) MT 3 IN1 GOODBYE PIMPLE SOAP – RM29 (600GRAM) – 3IN1 GP

:: SABUN KHAS MERAWAT JERAWAT::



(i) Berfungsi sebagai pencuci-muka -3 kali sehari dengan buih sahaja.

(ii) Berfungsi sebagai scrub - seminggu sekali dengan

menggosokkan sabun di muka.

(iii) Berfungsi sebagai masker - seminggu sekali dengan merendam

sabun tersebut 

supaya yang lembik ( benyek) di ambil dan dijadikan masker

sehingga kering.







12) SDM MEDICATED MULTIPURPOSE HOT ESSENCE –RM48 (100ML) – MHE

:- memecah lemak,

:- memecah angin dalam badan,

:- memanaskan otot2 sendi

:- menghangatkan urat2 sejuk



Cara guna: sapu di bahagian yang bermasalah



13) SDM COOL SLIMMING ESSENCE WITH MULTI VITAMIN –RM48 (100ML) – CSE

:- menghaluskan kulit

:- menggebukan

:- memecahkan lemak di pipi utk mendapatkan V-SHAPE dan juga dihidung spya hidung yg lebih runcing. 

:- mengurangkan rekahan semasa mengandung



Cara guna: sapu di bahagian yang bermasalah



14) SDM-Medicated Slim Soap - (RM36) / 100g



Fungsi :

:~ slimming pecah lemak

:~ menanggalkan kulit2 mati

:~ vitamin utk kulit dari pegaga bg mengelakkan parut seperti rekahan selepas beranak

:~ scrub

:~ menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam





:- Digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan punggung yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.





:- Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit . Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat.



:- Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .Lebih effect digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.



15) SDM VAGINA TIGHTENING GEL - RM56 (15ML) 

~ meningkatkan keghairahan dan nafsu syahwat

~ merawat keputihan dan membasmi kuman

~ memberi kepuasan maksima~ meremajakan dalaman faraj

~ bertindak sebagai pelincir



CARA GUNA:

~ Sapukan sekitar dinding vagina guna jari.Ini adalah utk mengaktifkan sel2 di "vagina canal" atau laluan vagina spya lebih sensitif dan ketat. 





16) JAMU DEWA SAKTI RM65 (30BIJI) 



Jamu amalan harian utk kaum adam yg mementingkan kesihatan..



:- tenaga fizikal n badan terasa ringan

:- boleh melancarkan peredaran darah

:- memulih kan tenaga dlm bdn n kesihatan 

:- membuang angin yg bisa dlm bdn

:- sembelit / melawaskan

:- membuang sisa toksin dlm badan

:- membantu menaikkan syahwat



Cara makan : 1 biji shari (selepas makan).



HERBA YANG TERKANDUNG DALAM JAMU DEWA SAKTI:



- akar Eurycoma longifolia/TONGKAT ALI- Smilax myosotiflora,/UBI JAGA- biji Nigella savitum/JINTAN HITAM- rhizoma zinguber officinalefolium/HALIA- cassi angustifolia/DAUN SANAY- Fructus amomum kepulaga/PELAGA- Fructus coriandrum sativum/KETUMBAR- korteks cinnamonium zeylanicum/KAYU MANIS- benih pimpinella anisum,/JINTAN MANIS- benih triticum aestivum/ WHEATGRASS- benih Helianthus annuuss/BUNGA MATAHARI



17) "Nature's Essence Miracle Oil ( NEMO)" MTVCO-NEMO 



Harga RM42 SM dan RM45 SS tidak termasuk postage

Kenapa MTVCO NEMO miracle?



Ia adalah sejenis minyak pelbagai guna dan berkhasiat tinggi untuk kesihatan.



With lemon aroma theraphy



Secara external sungguh berkesan dan selamat digunakan untuk merawat kulit :-

• sebagai pelembap kepada semua jenis kulit kering 

• boleh melambatkan proses penuaan dan berkurangnya keanjalan kulit yang biasanya menjadi kendur seiring dengan usia. 

• perisai tambahan sinaran ultra violet

• penghalang infeksi kuman dan mengelakkan jangkitan kuman

• mempercepatkan pembentukan sel kulit baru

• baik bagi penjagaan rambut



Khas Pre-natal treatment :-

sungguh selamat digunakan sebagai minyak urut terutama kepada ibu-ibu mengandung bagi mencegah awal rekahan perut , tumit kaki dan menahan bengkak akibat kandungan semakin membesar dan digosok sekitar kawasan buah dada bagi mengelakan kehitaman.



Cara makan:

Dewasa - 2 sudu besar 2 kali sehari selepas makan

Kanak-kanak - 1 sudu besar 1 kali sehari selepas makan





18) MAAJUN CINTA ADAM & HAWA -RM48 (45gm) postage : S/M RM7 S/S RM11 Tindak balas setelah menggunakan MAAJUN CINTA ADAM&HAWA : 1. Badan terasa lebih bertenaga dan cergas 2. Peredaran darah menjadi lancar 3. Membuang angin dalam badan, badan rasa ringan je lepas makan ni 4. Membantu melawaskan buang air kecil dan besar 5. Membuang sisa toksin di dalam badan Siapakah yang sesuai menggunakan MAAJUN CINTA ADAM&HAWA : 1- Lelaki dan wanita dewasa 2- Lelaki dan wanita yang kurang nafsu syahwat 3- Lelaki yang lemah tenaga batin 4- Lelaki dan wanita yg mementingkan kesihatan dalaman 5- Wanita didalam pantang ( buang angin dalam badan, takde sejuk-sejuk, rasa sedap je badan nanti) :- Ibu mengandung tidak dibenarkan. Cara makan: :- gentelkan, kunyah, makan dan minum air masak. pastikan tangan kering, elakkan terkena air kerana boleh menyebabkan kulat. satu bekas boleh tahan sehingga 1 bulan dan bergantung juga pada penggunaan.



19. LOVE BIRD OIL RM 65/ 2O ML




RM65/SEBOTOL



FUNGSI LOVEBIRD OIL:Untuk encik suami...- Melambatkan ejakulasi dan tahan lebih lama- Membesarkan, menegang, memanjangkan zakar ke tahap maksima- Mengelakkan tiada ereksi atau mati pucuk- Memantapkan dan memadatkan tut-tut secara semulajadi - Melancarkan perjalanan darah di bahagian zakar- Melambatkan pancutan - Menambahkan nikmat sang isteri- Menguatkan dan memperkasakan tut suami



Untuk puan isteri:- Menegang dan memejalkan payudara- Menghaluskan dan menggebukan payudara- Memadatkan, memejal dan menonggekkan punggung



Petua dan cara penggunaan (2x sehari):Untuk Lelaki:- Mulakan di pagi hari dgn meminum atau makan hidangan yg panas- Para suami tidak digalakkan memakan yang sejuk dari peti ais- Urutan sebaiknya dilakukan sebelah malam atau pagi- Biarkan kering seketika dan blh beraksi bila2 masa- Lakukan urutan selama sebulan, akan besar dan panjang secara semulajadi.- Titikkan LoveBird oil ke tapak tangan dan sapukan ke seluruh zakar- Genggam zakar dan urut perlahan2 menaik dari pangkal dubur ke arah kepala zakar- Ulang selama 10 minit



Untuk perempuan:- Sapukan pada payudara dan urutkan dari bawah ke atas dlm bentuk pusingan hingga ke pangkal ketiak- Urutkan juga di pangkal ketiak dan lengan ke arah bahu- Urutkan di punggung ke arah atas dan naikkan kaki ke belakang utk membentuk dan menaikkan punggung.- boleh juga digunakan untuk "sengkak" dari punggung — with EnGku Julia Rayyan and 29 others.





RAMUAN : pinang muda, minyak kelapa dara dan beberapa herba terpilih



20. BRESTO SERUM WITH AROMATHERAPY ( RM 65 / 20 ML)



adalah kombinasi herba dengan minyak aroma terapi. Ia adalah serum herba yang unik diformulasi khas untuk pembesaran payudara. Ia memberi nutrisi kepada tisu-tisu dalaman dan keseluruhan permukaan payudara untuk menjadikan lebih pejal, kencang, muda dan anjal. Serum ini mengelakkan payudara daripada mengendur dan menggelaber. Ia mengembalikan payudara kepada bentuk yang asal. Dengan pengunaan yang konsisten dan berdisiplin selama 1 hingga 3 bulan, payudara anda akan menjadi lebih montok, anjal, pejal serta menaik secara semulajadi.Anda akan dapat merasakan perubahan dengan hanya pengunaan yang pertama. Serum herba ini sangat hebat dengan bahan-bahan aktif semulajadi. Bahan aktif aslinya akan meningkatkan pertumbuhan tisu-tisu akibat tindakbalas dgn hormone estrogen dan progesterone (iaitu hormon-hormon yang penting dalam tubuh seorang wanita) serta prolactin, prostaglandins (hormon pertumbuhan manusia). Serum ini akan menstabilkankan hormon-hormon ini dan akan menyeimbangkan pertumbuhan tisu-tisu payudara. Bresto Serum akan menstimulasi penerimaan estrogen di payudara lalu menambah saiz payudara serta mempercepatkan proses pembesaran secara semulajadi.

Aturan penggunaan:
Letakkan beberapa titik serum ini di tapak tangan dan urut secara membulat dan keatas dengan lembut di kedua2 payudara.Lakukan (2) kali sehari di sebelah pagi dan malam. Pengunaan Bresto Serum secara tetap dan teratur akan membantu menyerikan penampilan serta mendapatkan payudara yg montok dan menggiurkan.

Kelebihan pengunaan Breasto Serum.
1) Menambah saiz, menganjal, memontok, memejal serta mengencangkan payudara
2) Membentuk dan memperbaiki tisu-tisu payudara terutamanya utk ibu yang menyusu badan
3) Menseimbangkan hormon wanita.
4) Stimulasi pertumbuhan sel-sel baru
5) Menambahkan kelancaran darah di kapilari payudara
6) Memperbaiki peredaran kelenjar mamary (kelenjar susu)
7) Rawatan payudara yang amat selamat dan mencegah penyakit kanser

Ramuan Bresto SeruM :-
100% dari HERBA SEMULAJADI. Selamat dan Berkesan!!!
1) Ekstrak Biji Fenugreek – herba yang kaya dengan phyto-estrogen. Membantu pengeluaran hormon dan membantu perkembangan kelenjar susu yang memerlukan estrogen dan trigonelline. Inilah petua pemantapan payudara.
2) Beri Saw Palmetto – mengandungi sejenis minyak physosterols. Kajian menunjukkan minyak ini membantu dalam pemantapan payudara.
3) Biji Fennel – mengandungi kandungan flavonoids yang banyak. Flavonoids meberikan kesan-kesan hormone estrogen yang lembut, tiada toksik dalam proses pemantapan payudara
4) Akar Ubi Keladi Mexico – mengandungi Beta-carotene dan diosgenin, sumber Phytokimia yang kuat dalam pemantapan payudara
5) Daun Damiana – mengandungi Phytokimia seperti alpha-pinene, beta-carotene, beta-pinene dan beta-sisterol. Damiana digunakan terutamanya dalam mengubati hormone wanita yang tidak teratur. Ia membantu dalam proses pemantapan payudara secara semulajadi.

Selasa, 19 Februari 2013

LULUR KASIH RM36.00 100gm

SENSATION MEDICATED SCRUB SOAP 


"LULUR KASIH" RM36 100gm

~SENSASI DIRIMU MEMPESONAKAN...
Berspa lah dengan meLulur Kasih diri anda dirumah . Sabun Lulur Kasih dapat membantu membuang cell kulit mati, melembutkan kulit seluruh badan , membantu peredaran darah, membantu untuk menghapuskan gatal, bekas-bekas kudis,parut serta jerawat badan dan anti radang.


Sabun lulur kasih product keluaran SERI DEWI MALAM sudah berada dipasaran amat sesuai bagi semua jenis kulit dan menjadikan kulit lebih bersih..lembut..cerah..dan gebus....yg mempunyai masalah kulit juga sesuai menggunakan Sabun Lulur Kasih ini...x mahal..hanya rm36 je...100gm...

MRZACK POWERBRO RM69.00 6KAPSUL

MRZACK POWERBRO RM69.00 6KAPSUL


Mr. Zack POWER BRO!!!


 merupakan satu rumusan unik yang menggunakan kaedah bioteknologi dari gabungan ekstrak herba asli terpilih, dijamin selamat dan mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL 07031109T).

7 Ramuan utama POWER BRO!!! ialah:
1) Radix Eurycoma Longifolia
2) Radix Alomorphia Malaccensis
3) Tuber Coleus Tuberosus
4) Folium Fagrae Fragrans
5) Radix Acorus Calamus
6) Herb Vitex Longisepala
7) Rhizome Zingeber Cassumunar

Keberkesanan POWER BRO!!! dijamin untuk:
1) Memberi tenaga dan membantu mereka yang mengalami masalah zakar yang sukar tegang dan kurang mantap
2) Membantu merangsang dan meningkatkan tahap kesihatan keseluruhan sistem badan.
3) Melegakan kesakitan pinggang serta baik untuk ginjal, jantung dan hati. Juga membantu menguatkan tulang dan tisu badan.
4) Meningkatkan pengeluaran hormon lelaki dan membantu meningkatkan tahap kesuburan.

LET YOUR MR. ZACK STAY STRONG WITH POWER BRO!!!

COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE RM100.00 / 12 SACHET

4) COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE....RM100/12 SACHET


MENGANDUNGI CAMPURAN ISTIMEWA:

manjakani
kacip fatimah
habbatus sauda
dan beberapa herba terpilih lain


Selain untuk kecantikkan kulit ia juga berfungsi untuk
mengetatkan dalaman,
menguatkan cengkaman otot vagina
mencegah keputihan
mengencangkan payudara
menaikkan punggung
menyihatkan kuku dan rambut
menguatkan otot sendi
melewatkan penuaan
menghilangkan lingkaran gelap di bawah mata
menutup liang pori terbuka


*sesuai untuk wanita & remaja
*tidak sesuai untuk ibu mengandung

BERINA C PLUS RM 38.00 15 SACHET



KITA SIBUK MEMPERBAIKI DIRI UTK MENJAGA HATI SUAMI, TAPI JGN PULA MENGABAIKAN KESIHATAN MINDA DAN FIZIKAL ANAK2 KESAYANGAN KITA...DAPATKAN BERINA C PLUS SEGERA!!!

Just nak share info berina c+..
Testimoni anak sendiri, gurls 2 thn RANIA ada mslh sembelit.. Xsyak lg bl nk erkk je mesti g hjg2 meja n nangis sbb KERAS
Sabtu 02-02.2013 errkk sampai berdarah..asyik ckp *akit mummy*... Stok dh sampai Jumaat tp bl suap kan 2 sudu kena paksalah..
Td dgn slambanya, tjkkan 1 sachet BCP terus Rania mkn habis 1 sachet walaupun dsarankan 2 sudu shj... skrg nie... baru je membuang tanpa menangis... xambik pun mukanya yg berpeluh tu...
hu hu mmg TERBAIKLAH

MAKAN BCP kul 8:45pm & membuang 10:30pm
Just nak share info berina c+..
Testimoni anak sendiri, gurls 2 thn RANIA ada mslh sembelit.. Xsyak lg bl nk erkk je mesti g hjg2 meja n nangis sbb KERAS
Sabtu 02-02.2013 errkk sampai berdarah..asyik ckp *akit mummy*... Stok dh sampai Jumaat tp bl suap kan 2 sudu kena paksalah..
Td dgn slambanya, tjkkan 1 sachet BCP terus Rania mkn habis 1 sachet walaupun dsarankan 2 sudu shj... skrg nie... baru je membuang tanpa menangis... xambik pun mukanya yg berpeluh tu...
hu hu mmg TERBAIKLAH 

MAKAN BCP kul 8:45pm & membuang 10:30pm

MEDICATED FEMININE WASH RM 48.00

MEDICATED FEMININE WASH 
DGN HARUMAN MAWAR DARI
 JAMU SERI DEWI MALAM!!! 

(RM48/SEBOTOL)

JANGKITAN VAGINA



Jangkitan vagina mungkin berlaku apabila kuman seperti bakteria atau virus masuk ke dalam saluran vagina melalui pertukaran cecair badan atau luka pada kulit. Melakukan persetubuhan, mengambil antibiotik kuat dalam jangka waktu panjang, stress dan penggunaan sabun biasa yg tidak sesuai dengan ph kulit sekitar vagina boleh menyebabkan jangkitan. Membasuh vagina selepas melakukan hubungan tak semestinya menghalang jangkitan, kebersihan dari awal lagi amat penting untuk mencegah. Jadi, lindungi diri semasa berhubungan dan apabila membasuh vagina pastikan memakai sabun lembut atau pembersih intim wanita yang berasaskan herba, kerana kebanyakan pembersih intim wanita masa kini menggunakan bahan kimia yg tinggi.

FEMINIM WASH DARI JAMU SERI DEWI MALAM
----------------------------------------------------------

100% berasaskan herba & tumbuhan asli. kebanyakkan FW di pasaran ada bahan yang "irritant", yang boleh menimbulkan kerengsaan seperti pengggunaan sabun pada kawasan faraj, penggunaan sabun atau pelembut kain yang secara tidak sedar ia menjadi "irritant" ataupun penyebab kegatalan, atau apa-apa bahan untuk feminine wash.
pH normal faraj 3.8 - 4.3 (slightly acidic)..

FW yg pH dia dlm range ni.. bole guna hari2.. kalau yg ikut stndard pH ni biasanya harga dia mahal.. bukan cikai punya..

FW JSDM pH dia dlm range ni plus medicated.. so sgt sesuai utk wanita yg bermasalah keputihan..
wanita yg slalu keje kat luar, wanita yg slalu stress dimana2 faktor2 ini antara penyebab keputihan, dan kegatalan.. bole guna FW untuk merawat masalah dan ketidakselesaan mereka..
wanita yg tidak mempunyai masalah juga bole guna FW JSDM sbg perlindungan dan mencegah kpd white discharge (keputihan), kegatalan, bau faraj dan jangkitan pada vagina..


SUSUKAN QALBU (RM40 / 5 Biji)


SUSUKAN QALBU (RM40 / 5 Biji)


Cara Guna: Insertkan sebiji kedalam Cik V, Tahan selama 3-4hari
Fungsi: Mencairkan dan mengeluarkan keputihan, merapatkan Cik V dan anda kembali dara.
Antara ramuan dan adunan utama manjakani, minyak zaitun, aloe vera dan lain-lain bahan
Tidak boleh dimakan.


Photo: PRODUK YANG BAKAL MELETUP DAN MENJADI PUJAAN PARA ISTERI..TUNGGGUUUU!!!!

SUSUKAN QALBU (RM40 / 5 Biji)
Cara Guna: Insertkan sebiji kedalam Cik V, Tahan selama 3-4hari
Fungsi: Mencairkan dan mengeluarkan keputihan, merapatkan Cik V dan anda kembali dara.
Antara ramuan dan adunan utama manjakani, minyak zaitun, aloe vera dan lain-lain bahan
Tidak boleh dimakan.


PRODUK YANG BAKAL MELETUP DAN MENJADI PUJAAN PARA ISTERI..TUNGGGUUUU!!!!